Intrebari frecvente

Cele mai dese intrebari si raspunsurile pentru acestea
  • Ridicare de la easybox
    Livrare gratuita pentru comenzi de minim 750 lei sau 11 lei sub acest prag.
    Coletul nu poate depasi 44.5 x 39 x 47 cm / 20 kg.
  •  Ridicare din locatiile SHIP & GO
    Livrare gratuita pentru comenzi de minim 750 lei sau.
    Coletul nu poate depasi 60 x 37 x 40 cm / 15 kg.
  • oriunde in tara, prin curier (Cargus / Sameday/Fan Courier)
    Livrare gratuita pentru comenzi de minim 750 lei.

    Obs: la panourile fotovoltaice livrarea este gratuita pentru minim 30 de bucati, in caz contrar costul este de 300 lei.

    Poti opta pentru deschiderea coletului la livrare (bifeaza optiunea din pagina de finalizare a comenzii). Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta (prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de ordin estetic), iti recomandam sa refuzi livrarea. Pentru a refuza livrarea trebuie sa completezi un proces verbal de constatare, in prezenta curierului (la momentul livrarii). Procesul verbal nu mai poate fi completat ulterior.
       Momentan livrarea produselor comercializate pe site-ul nostru se face doar pe teritoriul Romaniei!

Modalitatile de plata disponibile:

  • Ramburs
  • Online, cu card bancar
    Plata online, cu cardul

    Poti efectua plata online cu cardul in conditii de siguranta deplina.
    Procesarea datelor de pe card se face exclusiv de catre procesatorul de plati (ING WebPay / mobilPay). Noi nu solicitam si nu stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul tau!

  • Rate fara dobanda, folosind card de cumparaturi Plata in rate, fara dobanda

    Pana la 4 rate, cu 0% dobanda, pentru carduri de cumparaturi: STAR Card (Banca Transilvania), CardAvantaj (Credit Europe Bank), Alpha Bank, BRD, Bonus Card (Garanti Bank).

    Dupa plasarea comenzii vei fi redirectionat catre procesatorul de plati (mobilPay), introduci datele cardului iar sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate si vei putea selecta numarul de rate dorit (2, 3 sau 4 rate).

  • . Preturile afișate în cadrul site-ului www.scsystems.ro sunt exprimate în LEI (RON) și reprezintă prețuri totale, prin urmare conțin deja taxa pe valoare adăugată (TVA), precum și costurile de colectare, tratare și eliminare DEEE, acolo unde este cazul.

    1.2. Prețul, modalitatea de plata și termenul de plată, după caz, sunt specificate în confirmarea de primire a comenzii, în confirmarea efectivă a comenzii / în confirmarea expedierii comenzii, comunicate prin email-ul cumpărătorului, fie telefonic de către un reprezentat al Vânzătorului.

    1.3. Modalitățile de plată a comenzile plasate prin intermediul magazinul online www.neakaisa.ro sunt următoarele:

    i. plata online cu cardul, prin sistemul securizat MobilPay sau EuPlatesc;

    ii. plata online, în rate, fără dobândă*, cu cardul:

    a. Plata in rate cu carduri de credit emise de următoarele bănci: 6 rate prin Card Avantaj sau 6 rate prin Bonus Card de la Garanti BBVA. Pentru această opțiune, este necesar sa selectați ”Plata online cu cardul (Card debit sau rate Card Avantaj sau Garanti)”, opțiunea care oferă plata în rate prin aceste două carduri, iar după completarea câmpului ”număr card”, dacă folosiți un card de credit, va apărea opțiunea de ”rate” de unde selectați numărul de rate dorit.

    b. Plata in rate* cu carduri de credit emise de următoarele bănci: 12 rate cu card Star BT, 6 rate cu Alpha Bank, 8 rate cu BCR, 6 rate cu First Bank. Pentru aceasta opțiune, este necesar sa selectați ” Plata online cu cardul (Card debit sau rate Star BT, BCR, Alpha, First Bank)”, opțiunea care oferă plata în rate prin aceste carduri, iar după completarea câmpului ”număr card”, dacă folosiți un card de credit, va apărea opțiunea de ”rate” de unde selectați numărul de rate dorit.

    *Rate fără dobândă în măsura în care se respectă de către client contractul încheiat de acesta și banca emițătoare a cardului, operatorul economic Scsystems prin procesator euplatesc.ro nu este responsabil de distribuirea ratelor, colectarea acestora sau calcularea penalităților, dacă este cazul. Toate acestea intră sub incidența relației contractuale dintre client și banca emițătoare.

    iii. ordin de plata/transfer bancar**, pe baza unei facturi proforme emise în momentul plasării comenzii;

    **In cazul alegerii acestei modalități de plata, livrarea produselor se va face după încasarea contravalorii comenzii.

    iv. plata ramburs*** cu numerar, efectuată atunci când se livrează comanda;

    ***Anumite tipuri de produse pot necesita plata în avans pentru a putea fi livrate pe curier specializat care nu are opțiunea de încasare ramburs. În aceste cazuri, în procesul de prelucrare comandă, un operator vă va transmite toate informațiile necesare pentru efectuarea plații prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare. Câteva dintre categoriile la care face referire acest punct, fără a se limita doar la acestea sunt: căzile freestanding, gresie si faianță, obiecte sanitare si mobilierul de baie, livrate in număr multiplu, etc.

    Conform legii, persoanele fizice nu pot plăti sume mai mari de 10.000 RON cash (la livrare sau prin ridicare de la sediu), iar persoanele juridice au o limitare de 5.000 RON. Pentru comenzile care depășesc această sumă, vă rugăm să contactați Vânzătorul pentru a stabili o variantă diferită de plată.

    v. Plata în numerar sau cu cardul la punctul de ridicare din Strada Atelierului, nr 20, sector 1, București.

    1.4. Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile NEAKAISA și nici nu vor fi stocate de Vânzător sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizație a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

    1.5. În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul dispozitivelor mobile care au aceasta facilitate.

    1.6. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul este sfătuit sa nu rămână logat pe site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele sale. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisa și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: sa conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

    1.7. In cazul plății online cu cardul/plata online, cu card de credit sau card de debit, debitarea sumei aferente se va face imediat, iar expedierea produselor se va face imediat după procesarea comenzii. In cazul transferului bancar expedierea produselor se va face după încasarea de către NEAKAISA a contravalorii produselor. Procesarea plăților online cu cardul de debit sau credit se face cu MobilPay sau EuPlatesc.

    1.8. Informațiile prezentate în această Secțiune, respectiv Secțiunea ”Metode de plată”, se completează și corelează cu Termenii și condițiile de utilizare a site-ului, regăsite aici.

Returul produselor se face in maxim 14 zile de la achizitie direct catre noi si dupa expirarea acestui termen in maxim 30 de zile catre producator. Puteti accesa formularul de retur sau reparatie in garantie de aici.

  1. Adauga produsele in cos folosind butonul „Adauga in cos”
  2. Acceseaza cosul de cumparaturi, unde poti sa modifici cantitatile sau sa stergi produse din cos
  3. Da click pe butonul „Finalizeaza comanda”
  4. Completeaza formularul: alege modalitatea de facturare (persoana fizica / juridica), completeaza datele de facturare si livrare (nume, adresa, etc), alege metoda de plata, bifeaza casuta „Sunt de acord cu termenii si conditiile” si da click pe butonul „Plaseaza comanda”.

Bine de stiut:

Poti sa plasezi comanda si fara sa-ti creezi cont pe site. Totusi, daca iti creezi cont ai urmatoarele avantaje: poti sa vezi istoricul comenzilor, poti sa descarci factura (pdf), la urmatoarele comenzi vei avea datele deja completate (nume, adrese) si poti sa iti creezi un wishlist.

 

Iti vom trimite prin e-mail informatii despre comanda ta. AWB-ul il vei primi si prin SMS, imediat dupa ce expediem coletul.

Perioada de garantie este specificata in pagina fiecarui produs, deasupra pretului.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copie a facturii fiscale si copie a certificatului de garantie.

Cererea de reparare a produsului poate fi facuta de aici.